Ajankohtaista: Espoo: MLL Tapiolan syyskirppikset 24.9. klo 10–12.30 ja 8.10. klo 10–12.30.
Porvoo: Suuri Lastentarvikekirppis järjestetään 1.10. klo 10–13

Tiedotteet: Kalasataman konttitori 13.5.2017

Peräkonttikirppis järjestetään Kalasatamassa, Kyläsaarenkadulla, lauantaina 13.5.2017 kello 10–15. Kentällä on yli 400 myyntipaikkaa. Oman paikan voi varata 25€ hintaan. Siihen kuuluu kaksi parkkiruutua, joista toiseen saa jättää auton. Myyntipaikat jaetaan saapumisjärjestyksessä, eli etukäteen ei voi varata.

Asiakkaille on Kalasataman konttitorilla ilmaisia parkkipaikkoja myyntipaikkojen lähellä. Lisäksi paikalle pääsee Kalasataman metroasemalta, jonne on noin 400 metrin matka. Bussit 44, 55 ja 56 vievät lähellä.

Konttitorilla on kahviloita, pikkupurtavaa yms.

Lisätietoja saa puhelimitse numerosta 040 705 8961 ja tapahtuman Facebook-tapahtumasivulta.

Tämä tiedote julkaistiin 17. päivä huhtikuuta 2017 kirjoittajan Petri Ikonen toimesta. Ikilinkki julkaisuun on tässä. Tähän mennessä tiedotteeseen on kirjoitettu yhteensä 1 kommenttia.

kirjoitti kohteeseen Kalasataman konttitori 13.5.2017:

JOKO TIEDÄTTE SEURAAVAT KIRPPUTORI TAPAHTUMAT SIELLÄ TORILLA JA JOS TIEDÄTTE, NIIN SAAKO KOKO KESÄN AJAT JA MITÄ MAKSAA

• Kirjoitettu:
  • Kestolinkki: #

Kommentoitaessa julkaisua Kalasataman konttitori 13.5.2017 sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Sähköpostiosoitetta tai Web-sivujen osoitetta ei tarvitse mainita. Asiattomia kommentteja voidaan siistiä ilman ennakkovaroitusta.

Navigaatio

Kiinnostavimmat kirppikset
Uusia kirppislisäyksiä

Haluatko jelpata Kirppikset.info-hakemiston paremmaksi tekemisessä? Lahjoituksia otetaan vastaan. Tämä kokeilu päättyy viikon kuluttua.