Ajankohtaista: Orimattila: Rompepäivät 19.–20.10. klo 10–16
Espoo: MLL Tapiola järjestää vielä yhden syyskirppiksen (27.10.)

Tiedotteet: MLL Tapiola järjestää kaksi syyskirppistä

MLL Tapiola järjestää lokakuussa 2019 kaksi syyskirppistä Espoossa. Niiden tiedot näkyvät tällä sivulla. Lisätietoja voi lukea myös yhdistyksen nettisivuilta.

Syyskirppis sunnuntaina 6.10.2019 Haukilahdessa Espoossa

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Tapiolan yhdistyksen perinteisistä syyskirpputoreista ensimmäinen on Toppelundin koululla (Toppelundintie 15, 02170 Espoo) sunnuntaina 6.10. klo 10–12:30. Yhdistyksen täyden palvelun kirpputorilla on myynnissä lasten- ja nuorten vaatteita (56–170 cm), kaikenlaisia lastentarvikkeita, leluja, pelejä, kirjoja, äitiysvaatteita. MLL Tapiolan kirpputoreilla kaikki tuotteet ovat aina esillä koon mukaan, joten sopivan etsiminen on kätevää ja helppoa. Tervetuloa tekemään löytöjä! Lisäksi kirpputorin kahviossa nautit kahvit ja makoisat leivonnaiset ostosten lomassa.

Syyskirppis sunnuntaina 27.10.2019 Pohjois-Tapiolassa Espoossa

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Tapiolan yhdistyksen perinteisistä syyskirpputoreista toinen on Sepon koululla (Sepontie 4, 02130 Espoo) sunnuntaina 27.10. klo 10–12:30. Yhdistyksen täyden palvelun kirpputorilla on myynnissä lasten- ja nuorten vaatteita (56–170 cm), kaikenlaisia lastentarvikkeita, leluja, pelejä, kirjoja, äitiysvaatteita. MLL Tapiolan kirpputoreilla kaikki tuotteet ovat aina esillä koon mukaan, joten sopivan etsiminen on kätevää ja helppoa. Tervetuloa tekemään löytöjä! Lisäksi kirpputorin kahviossa nautit kahvit ja makoisat leivonnaiset ostosten lomassa.

Tämä tiedote julkaistiin 16. päivä syyskuuta 2019 kirjoittajan Petri Ikonen toimesta. Ikilinkki julkaisuun on tässä. Tähän mennessä tiedotteeseen on kirjoitettu yhteensä 0 kommenttia.

Kommentoitaessa julkaisua MLL Tapiola järjestää kaksi syyskirppistä sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Sähköpostiosoitetta tai Web-sivujen osoitetta ei tarvitse mainita. Asiattomia kommentteja voidaan siistiä ilman ennakkovaroitusta.