Tiedotteet: MLL Tapiola järjestää kaksi kevätkirppistä

Ajankohtaista 13.3.2020: yhdistys on päättänyt perua kirppiksen päivämääränä 29.3.

h3. Kevätkirppis sunnuntaina 29.3. Haukilahdessa Espoossa

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Tapiolan yhdistyksen perinteisistä kevätkirpputoreista toinen on Toppelundin koululla (Toppelundintie 15, 02170 Espoo) sunnuntaina 29.3. klo 10 – 12:30. Yhdistyksen täyden palvelun kirpputorilla on myynnissä lasten- ja nuorten vaatteita (56 – 170 cm), kaikenlaisia lastentarvikkeita, leluja, pelejä, kirjoja, äitiysvaatteita. MLL Tapiolan kirpputoreilla kaikki tuotteet ovat aina esillä koon mukaan, joten sopivan etsiminen on kätevää ja helppoa. Tervetuloa tekemään löytöjä! Lisäksi kirpputorin kahviossa nautit kahvit ja makoisat leivonnaiset ostosten lomassa.

Kevätkirppis sunnuntaina 1.3. Tapiolassa Espoossa

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Tapiolan yhdistyksen perinteisistä kevätkirpputoreista ensimmäinen on Tapiolan koululla (Menninkäisenpolku, 02100 Espoo) sunnuntaina 1.3. klo 10 – 12:30. Yhdistyksen täyden palvelun kirpputorilla on myynnissä lasten- ja nuorten vaatteita (56 – 170 cm), kaikenlaisia lastentarvikkeita, leluja, pelejä, kirjoja, äitiysvaatteita. MLL Tapiolan kirpputoreilla kaikki tuotteet ovat aina esillä koon mukaan, joten sopivan etsiminen on kätevää ja helppoa. Tervetuloa tekemään löytöjä! Lisäksi kirpputorin kahviossa nautit kahvit ja makoisat leivonnaiset ostosten lomassa.

Lisätiedot: tapiola.mll.fi/kirpputorit.

Tämä tiedote julkaistiin 25. päivä helmikuuta 2020 kirjoittajan Petri Ikonen toimesta. Ikilinkki julkaisuun on tässä. Tähän mennessä tiedotteeseen on kirjoitettu yhteensä 0 kommenttia.

Kommentoitaessa julkaisua MLL Tapiola järjestää kaksi kevätkirppistä sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Sähköpostiosoitetta tai Web-sivujen osoitetta ei tarvitse mainita. Asiattomia kommentteja voidaan siistiä ilman ennakkovaroitusta.