Tiedotteet: Porvoossa Suuri lastentarvikekirpputori 30.9.2018

Seuraavan kerran Suuri lastentarvikekirppis järjestetään Porvoossa sunnuntaina 30.9.2018 kello 10–13. Myyjät pääsevät halliin kello 8.30 purkamaan tavaroitaan. Tapahtumapaikka on S-market Näsin parkkihalli osoitteessa Aleksanterinkaari 1.

Myyntipaikkoja on 160 kappaletta. Yhden paikan (parkkiruudun) hinta on 15 euroa MLL:n jäsenille ja muille 20 euroa. Myyntipaikan koko on noin 2,5×5,5 metriä eikä siihen kuulu myyntikalusteita, joten ne on syytä ottaa mukaan. Lisätietoja myyjille löytyy MLL:n Uuden Porvoon paikallisyhdistyksen nettisivuilta.

Tämä tiedote julkaistiin 14. päivä syyskuuta 2018 kirjoittajan Petri Ikonen toimesta. Ikilinkki julkaisuun on tässä. Tähän mennessä tiedotteeseen on kirjoitettu yhteensä 0 kommenttia.

Kommentoitaessa julkaisua Porvoossa Suuri lastentarvikekirpputori 30.9.2018 sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Sähköpostiosoitetta tai Web-sivujen osoitetta ei tarvitse mainita. Asiattomia kommentteja voidaan siistiä ilman ennakkovaroitusta.