Ajankohtaista: Jyväskylä: Keskustan Kirppis avataan 5.11.

Tiedotteet: Suonenjoella Riverin kirppispäivä 26.5.2018

Riverin kirppispäivä -tapahtuma järjestetään Suonenjoella lauantaina 26. toukokuuta 2018 kello 10–14. Tapahtuman osoite on Raviradankatu 5 ja järjestäjä Suonenjoen Rivertech ry.

Suonenjoen kunta kertoo nettisivuillaan tapahtumasta seuraavasti: Tule myymään vaatteita, kippoja ja kuppeja, verhoja, viherkasvien pistokkaita, urheiluvälineitä, puutarhakalusteita tai mitä vain itsellesi ylimääräistä ja vielä käyttökelpoista tavaraa sinulta löytyy.

Myyntipaikan voi varata puhelinnumerosta 040 622 1306 tai kirjoittamalla sähköpostia osoitteeseen marianne.heikkonen@riveripajat.fi. Myyntipöydän koko on noin 70×120 cm ja muutamia vaaterekkejä on vuokrattavissa, mutta hengarit on syytä tuoda itse mukana. Myyjät voivat saapua paikalla jo aamuyhdeksältä.

Tämä tiedote julkaistiin 02. päivä toukokuuta 2018 kirjoittajan Petri Ikonen toimesta. Ikilinkki julkaisuun on tässä. Tähän mennessä tiedotteeseen on kirjoitettu yhteensä 0 kommenttia.

Kommentoitaessa julkaisua Suonenjoella Riverin kirppispäivä 26.5.2018 sekä Nimi että Kommentti ovat vaadittuja tietoja. Sähköpostiosoitetta tai Web-sivujen osoitetta ei tarvitse mainita. Asiattomia kommentteja voidaan siistiä ilman ennakkovaroitusta.